עור הפנים בעונת החורף ומהו הטיפול הכי אפקטיבי?

בעונת החורף, אנו נכנסים למעשה לחלון הזדמנויות לחידוש ניכר של העור. לא חשוב איך "התנהגנו" אל העור בקיץ, רוב הנזקים הם ברי תיקון. ברור שעדיף שלא נתעלל בעור אף פעם 🙂 אלא שנטפח, שנשמור ושתהיה לנו פחות עבודה לחורף. עור מטופח יותר יגיב טוב יותר לטיפולי החידוש. אבל כל אחת יכולה להיראות הרבה יותר יפה עם השימוש במרכיבים ובריכוזים הנכונים.

אחד הכוכבים של הטיפול בעור בחורף, הוא הרטינול.
זהו מרכיב, שבריכוז נכון ומתאים לעור – גורם לקילוף ומיצוק העור, לעלייה ברמת הלחות, לצמצום נקבוביות ושיפור בקמטוטים עדינים, להגברת הברק, לאחידות בגוון העור ולמראה עור צעיר יותר וקורן. הריכוז המתאים לכל אחת ייקבע לפי גוון עורה, מצבו הנוכחי וגילה. מרכיב זה, בריכוז המחדש שלו, מתאים לשימוש בשעות הערב בלבד. ביום, יש להימנע מחשיפות ממושכות לשמש. כיוון שהחורף איננו עונת השיזוף בים ובבריכה, מתאים מאוד להתחיל טיפול עם מרכיב זה בחורף.

לעיתים ישולב הרטינול בתכשיר בו יש גם חומצות אלפא הידרוקסי. גם להן, בפני עצמן, יש יכולת לבצע "פילינג" יומיומי, שלא יוצר קילופים, אלא מראה עור חדש ורענן שמתגלה כבר בשבוע הראשון לשימוש. השילוב הזה בין חומצות הידרוקסיות ורטינול הוא עוצמתי, ומגביר את האפקט של הצערת העור. הוא מחייב התאמה אישית ע"י קוסמטיקאית ומעקב אחר השימוש. ככלל, תכשירים המצויים בקליניקות קוסמטיות הם מרוכזים ופעילים בהרבה, ומחייבים התאמה אישית ומעקב. אולם, הם היחידים שיכולים באמת "לעמוד בהבטחה" ולאפשר שינוי בתוך מספר ימי שימוש.

דילוג לתוכן