פילינג

כיצד הוא מסייע בחידוש מראה העור? ואיך בוחרים בפילינג הנכון?

פילינג הוא תרגום של המילה "קילוף". קילוף העור לא חייב להיראות כקליפות נראות לעין. למעשה, אפשר לעבור קילוף מבלי שהסביבה הקרובה תבחין
בכך אבל בכל קילוף, עם או בלי קליפות, קורה תהליך אחד: הסרת תאי עור מתים מהשכבות החיצוניות ביותר.

עורנו מתחדש בכל העת, החל מהרחם, הינקות והילדות ועד לגילאים המתקדמים ביותר. תאי עור בשכבה עמוקה יותר מתחלקים, וחלקם מטפסים ועולים לשכבה החיצונית ביותר. שם, בשכבת הקרנית, הם כבר תאים מתים, שתפקידם העיקרי הוא הגנה על העור. בכל יום תאי עור מתים ונושרים באופן טבעי משכבת הקרנית, ובו זמנית תאים חדשים נוצרים בעומק העור. זהו תהליך מחזורי. בעור הצעיר, הנשלת התאים המתים קורית בצורה תקינה. אולם עם הגיל, תאי עור מתים מאחרים לעזוב את העור ונערמים עליו, כשהם מקנים לעור מראה עמום, חסר ברק וחסר חיוניות.

תכשירים קוסמטיים מקלפים, מסייעים להסיר את שכבות התאים הללו, שמקומם כבר לא בעור. הסרת התאים הללו חושפת עור יפה, קורן וחיוני יותר. הסרת התאים היא גם תהליך בריא לעור, היא מעודדת תפקוד טוב יותר שלו, שמירת לחות טובה, שיפור בכתמים ואחידות בגוון ומראה כללי צעיר יותר.

במכוני קוסמטיקה קיימים מגוון חומרים מקלפים. מקלפים לשימוש במכון, מקלפים לשימוש הביתי, פילינגים יסודיים יותר ופילינגים קלים ושטחיים יותר. מגוון רחב של סוגים, בדיוק כמו שיש מגוון של מטופלים. האם פילינג הוא תהליך יקר? ישנם פילינגים שאינם יקרים כלל, ותרומתם לעור – ניכרת לעין. ישנם גם פילינגים עדינים או חריפים יותר – לשימוש הביתי. חשוב לדעת: בחירת חומר מקלף ללא הכוונה מקצועית, יכולה להסתיים בתוצאות לא נעימות: התפתחות כתמים, כוויות, תופעות לוואי ואכזבה מהתוצאות – לא חל שינוי בעור.
כדי להשיג שינוי בעור יש צורך קודם כל בידע מקצועי. הקוסמטיקאית שלך מכירה את עורך, מבינה כיצד לחדש אותו וגם עוקבת אחר התוצאות.

 

דילוג לתוכן