טיפוח העור בגילאי 28-35

לכל גיל יש את סימני הגיל האופייניים לו. מגיל 28 לערך, מתחיל להיראות אובדן ברק ושינויים במרקם העור. עם השנים, נוספים קמטוטים עדינים שהופכים לקמטים. כתמי עור צצים לאחר ההריון וגם עם הגיל ונזקי השמש. קווי המתאר של הפנים משתנים, בגיל בוגר יותר ישנה צניחה של העור ובהדרגה גם שקיעה של אזור העיניים, העור מאבד נפח והלחיים מצטמקות.

בגילאי 28-35 העור עדיין מתוח ויפה למראה, אם כי שינויים במרקם כבר מורגשים. לעיתים ישנם שרידי כתמי היריון שלא דהו. זה הזמן להתחיל בשגרת טיפוח וחידוש נכונה לעור. טיפול בזמן, שומר על עור חיוני וצעיר יותר גם בגילאים מתקדמים. הוא גם מאפשר לבצע בהמשך שינויים כגון הזרקות או ניתוחים, עם תגובה טובה יותר. בנשים שהחלו את שגרת ההזרקות או את הניתוחים בגיל מתקדם, מבלי שטיפחו וחידשו את העור קודם לכן, רואים הבדל דראסטי במראה העור. הן עלולות לקבל "פני מסכה", הבעה שונה לגמרי של הפנים, שוני משמעותי שהסביבה מתקשה לעכל, והמטופלת לעיתים קרובות לא הכי מרוצה ממנו.

אז מה נאמץ בגילאי 28-35?
כדאי לאמץ תכשיר עם חומצות אלפא הידרוקסי, המיועדות לקילוף ולחידוש מרקם העור. הן משפרות גם מראה של נקבוביות פעורות וחטטים. החומצות שומרות על חילוף חומרים תקין בעור, על מראה חיוני ומטופח ועל לחות תקינה. ריכוז החומצות המיועד לחידוש, מחייב שימוש בשעות הערב בלבד. בשעות היום, כל תקופת השימוש, יש להישמר מחשיפה ממושכת לשמש ולהשתמש במסנן קרינה. שימוש בתכשיר עם נוגדי חמצון ישלים את התמונה ויאט את המשך הנזקים לעור. במידה ונותרו כתמים בעור, תכשיר נוסף, המפחית ייצור פיגמנט, יסייע באיחוד הגוון.

דילוג לתוכן