באיזה טיפול לבחור?

האם לעשות בוטוקס? האם ניתוחון עפעפיים קטן או הרמת צוואר? האם להשתמש בתכשיר מקצועי לחידוש העור? האם לעשות סדרת טיפולי קילוף אצל הקוסמטיקאית שלי? או משהו שאני עוד לא מכירה?

שאלות טובות. אבל לא חובה לבחור בין בוטוקס או קרם מחדש. אין צורך להחליט בין ניתוח או פילינג במכון. הטיפולים הללו משלימים זה את זה. חישבי על כך: בגיל 50 (למשל), עם קמטים בצידי הפה, עור מעט עייף, דהוי ובמרקם לא חלק, האם מילוי הקמטים ישנה את מרקם העור? האם העור יהפוך ליותר חיוני וקורן גם לאחר שהקמטים לא ייראו?

חישבי על ביצוע ניתוח פלסטי. האם מתיחת העור תהפוך אותו ליותר יפה? אמנם ניתוח פלסטי מסיר עודפי עור ומשפר קמטים. אך אותו העור שאיתו הגעת לניתוח, ימשיך איתך גם לאחר מכן. ואם הוא היה אפרורי, חסר חיים, בעל כתמי שמש או גיל – הם יישארו גם לאחר הניתוח.

הנקודה החשובה היא: גם הרופא האסתטיקאי וגם הקוסמטיקאית המקצועית – נחוצים שניהם כדי להקנות לעורך מראה צעיר. בטיפול הקוסמטי הנכון, עם שימוש בתכשירים הנכונים בבית, תוכלי לדחות בשנים רבות את הצורך בניתוח או בהזרקות.

הקוסמטיקאית המנוסה ובעלת הידע, תוכל לייעץ לך מה הכי נכון לעורך. אפשר להשיג עור יפה במגוון רחב של דרכים. רובן לא באמת מוכרות לך. חלקן מציקות יותר, חלקן פחות. חלקן יקרות יותר, חלקן פחות. יש שיטות המצריכות השקעה והתמדה רבה מצידך, ויש אחרות… כל אחת והדרך הנכונה לחדש את עורה. כל אחת היא עולם ומלואו – מאפייני עור שונים, סדר יום שונה, רגישויות, הרגלים ותחביבים, תקציב, העדפות… ולכל אחת ניתן להתאים את הטיפוח המקצועי המדויק עבורה.

דילוג לתוכן