המסלול לקליניקה קוסמטית מצליחה

קוסמטיקאית יקרה,

אם את טובה במקצוע שלך את בוודאי יודעת שזה לא בא בקלות, מתוך שנים רבות של היכרות למדנו על מה שמאתגר אתכן ואילו כלים הייתן רוצות לחיזוק ולהצלחה.

 אנו גאים להגיש לך את הקורס "המסלול לקליניקה קוסמטית מצליחה" הקורס נבנה לאחר מחשבה רבה על צרכי הקוסמטיקאיות. בחרנו עבורכן תכנים שהן הרבה מעבר לשיווק, מכירות, אינסטגרם ופייסבוק.

מתחילים ב6.2.23, 8 מפגשים, אחת לשבוע

אנו מזמינים אתכן לצפות במפגש של איציק דביר מנחה הקורס (מנכ"ל דביר יועצים) ורונית שגב (מייסדת ומנכ"ל ביופור) אשר יעבירו את הקורס:

חלק 1:  הקוסמטיקאית כמולטי-מנהלת

  • במה שונה הקורס מקורסים אחרים?
  • מה נדרש מקוסמטיקאית בכדי להצליח בניהול המכון?
  • האם ניתן לעבוד פחות ולהרוויח יותר?
  • רווחיות המכון, נקודת האיזון ונקודת מקסימום הרווחיות מה זה אומר?

חלק 2: איך בוחרים את המדיה המתאימה ביותר למכון?
  • כיצד נתנהל בכל סוג של זירה דיגיטלית?
  • איך נתאים את הפרסום הדיגיטלי לעולם התוכן שמתאים לכל קוסמטיקאית?
  • אסטרטגיית פרסום "מה למה ומתי" ולא רק "איך"
  • איך בונים אסטרטגית פרסום בדיגיטל? שמתאימה בדיוק לעסק שלנו?
  • איך נמדוד תוצאות של קמפיינים?

חלק 3: שימור לקוחות
  • איך נמנע נטישה של לקוחות?
  • מה החשיבות בשימור לקוחה קיימת?
  • כיצד נגדיל את היקף המכירות ללקוח קיים?
  • כיצד נהפוך כל לקוח לשגריר שלנו, שיביא לקוחות חדשים?
  • מה החשיבות של הקמה וניהול של מועדוני לקוחות
  • נלמד איך להחזיק במקום "המון לקוחות" מתחלפים – קבוצה של לקוחות נאמנים.

חלק 4: מכירות
  • נבין מדוע אנו חשות לא בנוח למכור וכיצד מתגברים אחת ולתמיד על המחסום הזה?
  • נלמד איך נמכור נכון והרבה.
  • נתמקד לא רק בטקטיקות הידועות של מכירה וטיפול בהתנגדויות, נלמד גם דברים חדשים וייחודיים על מכירות שישנו את כל תחום המכירות אצלך.
  • נבצע שינויים בתפיסה ונהפוך את המכירה לחלק טבעי ובלתי נפרד מכל מגע עם הלקוחה

חלק 5: תקציב השיווק – השקעה ולא הוצאה!
  • נלמד לבנות תקציב המתאים לתזרים העיסקי שלך
  • נכיר נוסחאות מדויקות לחישוב (עלות מול תועלת)
  • נלמד איך להשקיע במקומות הנכונים
 

מעוניינת לשמוע עוד? התקשרי 03-6161340

 
דילוג לתוכן