קרם הלחות שנרקח במיוחד עבורך – שיטת ביו-לוג'יק

ביו-לוג'יק / BIO-LOGIC

סדרת ביו-לוג'יק מבוססת על שיטה פורצת-דרך, להתאמת קרם הלחות באופן מדויק לעורך. במקום שנשתמש כולנו באותם הקרמים, אנו משתמשים כל אחד בקרם שתואם לדנ"א שלו, למצב העור, לתכונות הייחודיות שלו, לתנאי הסביבה ולסדר היום.

למעשה, קורים כאן שני דברים שחשובים מאד לעורך:

א. קרם הלחות הופך מלחות "רגילה" לתכשיר פעיל וטיפולי.

ב. הפעילות של התכשיר הזה היא בדיוק אותה פעילות שעורך הכי זקוק לה.

 שמותאמת לו כמו שהיא לא מותאמת לאף עור של אף אחת. 

איך זה עובד?

הסדרה כוללת את

  • קרם אמפולייט– קרם מטפח ומחדש-עור, וכן – 5 אמפולות שונות. כל אמפולה היא 100% הרכב של חומרי גלם, שמחולל השפעה שונה בעור.
  • אמפולת אייג'לס Ageless – מחדשת ומצעירה את העור, מעכבת את הופעת סימני הגיל.
  • אמפולת דפנס Defense – מכילה נוגדי חמצון המעניקים הגנה מרדיקלים חופשיים.
  • אמפולת סופט Soft  – משקמת ומזינה את העור.
  • אמפולת מויסט  Moist- מכילה תרכיז לחותנים המעניק הידרציה ומרווה את העור חסר הלחות.
  • אמפולת פרש  Fresh- מרגיעה את העור, מכווצת ומקלה על העור האדמומי והנוטה לדלקות.

הקוסמטיקאית מאבחנת את עורך באמצעות שיטת GSE, שיטה לאבחון מעמיק של העור. GSE הם ראשי התיבות של Genetics – תכונות גנטיות של העור; Skin condition – מצב העור הנוכחי, Environment – השפעת הסביבה.

האבחון הזה מעניק לקוסמטיקאית את המידע – למה עורך זקוק. אילו מרכיבים הם הכי נכונים ובריאים עבורו. ומה יגרום לו להיראות יפה וצעיר יותר. כדי להעניק לעורך את המרכיבים הללו, המותאמים לו אישית, הקוסמטיקאית בוחרת 1-3 אמפולות. את – משלבת את תוכן האמפולות בתוך הקרם ומערבבת. כעת, הופך קרם הלחות הזה לטיפול המותאם אישית והמושלם לעור הייחודי שלך. הפתרון שאף קרם אחר לא יכול היה לספק לו. זהוקרם הלחות הפרסונלי

המגמות החדשות בעולם הקוסמטיקה

הקוסמטיקה החדשה הופכת להיות דומה יותר לרפואה. היא מותאמת בדיוק לצרכי העור. בשנים האחרונות, החלה הרפואה להתאים את הטיפול התרופתי לגנטיקה הייחודית של כל חולה. אמנם, ברוב התחומים עדיין הרפואה איננה מבוססת גנים, כיוון שהבדיקות הגנטיות הנן יקרות. הן תהפוכנה יותר זמינות עם השנים, ואיתן הרפואה המדויקת יותר ועם היכולת לטפל במחלות בצורה מהירה יותר ובמינימום תופעות לוואי.  

עולם הקוסמטיקה הוא ענף של תחום הרפואה. הקוסמטיקה מטפלת גם היא באיבר מאיברי הגוף. העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף. ובעיות אסתטיות מחייבות ידע ומומחיות מתחומי המדע. כל הפרעה אסתטיות קשורה באופן בו מתפקדים תאי העור. ומרכיבים פעילים קוסמטיים יכולים (עם הידע הנכון של המטפל/ת) לשנות ממש את ההרכב, התפקוד והמראה העור שלנו.

הקוסמטיקה החדשה הופכת להיות קוסמטיקה פרסונלית. במה זה מתבטא? ביכולת של הקוסמטיקאית להתאים לכל עור של כל אחד מאיתנו, את המרכיבים המדויקים עבורו. הם נשלחים אליו כמו טיל מונחה, היישר אל המטרה או המטרות שהגדרנו.

למעשה, כל השנים פעלה הקוסמטיקאית בצורה שהייתה מדויקת עבור כל עור. אבל זה התבטא בעיקר בתחום התכשירים הטיפוליים שהיא נתנה למטופליה. כלומר, אם הגענו לקוסמטיקאית עם אקנה, היא נתנה לכל אחד מאיתנו שילוב אחר של מוצרים עם הנחיות שימוש שונות ומותאמות אישית. כי אין מטופל אחד הדומה באמת למשנהו. אם הגענו לקוסמטיקאית עם כתמי עור, גם כאן כל אחד מאיתנו קיבל שילוב אחר של מוצרים והוראות לטיפול הביתי. כי ישנם סוגים רבים של פיגמנטציה ולכל אחד יש עור שונה. בכל מה שקשור לקרם הלחות, כולנו קיבלנו קרמי לחות יחסית דומים, וכולנו מרחנו אותם באותו האופן: פעמיים ביום. כעת, הופך גם קרם הלחות להיות פרסונלי.
מהו
קרם לחות פרסונלי? זהו קרם לחות מותאם אישית לנתונים הגנטיים, למצב העור הנוכחי, לסדר היום, הרגלים ותחביבים, רמת חשיפה לשמש ונתוני הסביבה. בדיוק כמו עם תרופות פרסונליות – ההתאמה האישית הופכת את הטיפול למהיר, מדויק ועם תוצאות בטוחות.

 

 

דילוג לתוכן