מזופיל – הטיפול המשולב לחידוש העור

אחד הטיפולים היותר פופולריים בעונת החורף, שמשדרג ומצעיר את מראה העור, הוא סדרת טיפולי מזופיל. היא זמינה בקליניקות הקוסמטיות.

מזופיל הוא מענה מושלם לנזקי הקיץ, או במונח המקצועי – "פוטואייג'ינג": הזדקנות עור מהשמש. היא מתבטאת בעור נוקשה, גוון לא אחיד, קמטוטים, פגמים במרקם העור, מראה עייף. נזקי שמש שהצטברו מספיק זמן מתבטאים בקמטים עמוקים, בירידה באיכות העור (הוא ממש הופך למחוספס ומזכיר עור מעובד), והופעה מוקדמת של הזדקנות העור.

טיפולי מזופיל טובים גם לנקבוביות פעורות ולחטטים קלים/בינוניים.

בתום סדרת הטיפולים, העור נראה חי, בוהק וצעיר יותר. צפיפות התאים עולה והעור הופך מוצק ובריא, עם שיפור באחידות הגוון, בקמטוטים ובפוטואייג'ינג באופן כללי. סדרה כזאת אחת לשנה, מאיטה את הופעת סימני הגיל ומאפשרת לנו ליהנות מעור אחיד ומרקם חלק ונעים לאורך השנים, גם בגילאים המאוחרים.

מה משמעות השם מזופיל?

מזו = אמצע.  טיפולים המגיעים עד לשכבת העור האמצעית נקראים באופן כללי "מזו-תרפיה". הטיפול הספציפי בסדרת מזופיל נקרא "מיקרונידלינג" והוא מגיע גם הוא לשכבת המזו.

פיל = קילוף. פילינג.

בסדרת הטיפולים הזאת, מגיעים ל-5 ביקורים בקליניקה הקוסמטית, במרווח של שבועיים זה מזה.

בשני הביקורים הראשונים – הקוסמטיקאית תעשה לך טיפול מיקרונידלינג. הטיפול הזה מבוצע עם מכשיר בעל מחטים זעירות, הפוצעות בעדינות (וללא כאב) את העור, ומאפשרות בנייה של שכבת עור חיצונית בריאה, צפופה ומוצקה יותר והתחדשות יפה של תאי העור. המיקרונידלינג מעודד  ייצור קולגן חדש, חומצה היאלורונית ומרכיבי עור טבעיים הממצקים את העור, ועם השנים והחשיפה לשמש הם מתמעטים. אורך המחט הוא פחות ממילימטר, הטיפול איננו מציק ונותן תוצאה נראית לעין ממש. בפרט לבעלי עור שאיננו מטופח ושזה זמן רב לא טופל. שני הביקורים הראשונים בסדרה  נועדו גם לשיפור מראה העור וגם להכנה שלו לטיפולים הבאים.

בשלושת הטיפולים הבאים, מבוצע פילינג בדרגות שהולכות ועולות מביקור לביקור. תחילה פילינג בשכבה אחת, לאחר מכן 2-3 שכבות ובטיפול האחרון – 3-4 שכבות. הפילינג נותן תוצאה טובה יותר בעור שעבר טיפולי מיקרונידלינג!

בתום הסדרה, אנו מקבלים את המיטב שניתן להשיג ממיקרונידלינג (מיצוק, שיפור במרקם העור, בנקבוביות פעורות, בקמטוטים, בתפקודי העור) ואת המיטב שניתן להשיג מפילינג מקצועי: מרקם חלק, בוהק וחיוני, גוון אחיד, מראה צעיר יותר, שיפור בלחות ובתפקודי העור.

ומה עוד יש לדעת?

כהכנה לסדרת הטיפולים, מקבלים שני תכשירים לשימוש הביתי. אחד מהם – מחדש את העור ומיועד לשימוש בשעות הערב בלבד, עם זהירות מחשיפה מרובה לשמש. השני – נועד לשיקום והרגעה. במוצרים הללו משתמשים כ-3 שבועות בטרם התחלת הטיפולים ולאורך הסדרה. בסופה, השימוש נמשך אך ניתן להקטין את תדירות השימוש במוצר המחדש לפעמיים/שלוש בשבוע. זאת, בגלל שהעור נראה נפלא ויפה, ונחוצה רק תחזוקה.

 

דילוג לתוכן