הכיני עורך לקיץ

כיצד לעבור את הקיץ במינימום נזק לעור?

אנו המטפלים בעור, בדרך-כלל מזמינים אתכן בחורף להגיע לטיפולי חידוש. זה הזמן האידיאלי לקלף, למצק, לטפל בכתמים ועוד. אך בקיץ, נדרשת היערכות חדשה עם העור. כל מי שמתכננת לבלות בחוץ, להשתזף ולנפוש, יודעת שאין זה הזמן לשימוש בחומרים מקלפים. הם הרי מחייבים זהירות מחשיפה ממושכת לשמש. אז איך כן נטפח את העור בקיץ? ואיך נמזער את הנזקים?

כשאנו מדברים על נזקי השמש, אנו מדברים על: כתמים, עור יבש, קמטוטים ושינויים במרקם העור. כל אלה קורים מחשיפה לקרני UV, וגם מהתרבות הרדיקלים החופשיים שנגרמים בחשיפה ממושכת לשמש. השמש גם פוגעת במחסום הבריא של העור, וגורמת לירידה בלחות.

כיצד נערך לכל אלה?

  • נשתמש במסנן קרינה (לפחות SPF30) בכל יציאה החוצה. יש למרוח על כל האזורים החשופים כולל צוואר, מחשוף, ידיים וכפות ידיים ולהיחשף כמה שפחות לשמש.
  • שימוש במשקפי שמש, השתדלות לשהות ככל שניתן בצל אם אנו בים וחידוש מסנן הקרינה לאחר שיצאנו מהמים.
  • שימוש שוטף בקרם עם נוגדי חמצון. נוגדי חמצון יעזרו לסתור את נזקי הרדיקלים החופשיים שמתרבים בקיץ. בכך נגן על העור ונשמור על יופיו ותפקודו הבריא.
  • שימוש בפילינג קריסטלים – תכשיר לשימוש ביתי. הקריסטלים ישייפו בעדינות את העור. הם יסירו תאי עור מתים ויאפשרו חידוש תקין ומרקם חלק יותר של העור. התכשיר מותר לשימוש בעונת הקיץ, גם לאלה שנחשפים לשמש.
  • למי שנזהרת מחשיפה ממושכת לשמש, ניתן להתאים מקלף עדין, בהתאם לגוון עורה, לגיל, למצב העור ולהרגלים / תחביבים שלה. קיימים מגוון של מקלפים, הניתנים להשגה במכוני קוסמטיקה. מחירם סביר ושווה לכל כיס. אבל חשוב מאוד שהתאמתם תעשה לאחר בדיקה מקצועית ומילוי שאלון בריאותי. הנחיות השימוש הן אלה שעושות את ההבדל. והנחיות השימוש הן יחודיות עבור כל משתמשת.
  • אל תסתמכו על מקדם ההגנה של המייק אפ. הוא בד"כ נע סביב 15 spf ,
    וזה לא מספיק בארצנו החמה. רכשו מקדם הגנה טוב והשתמשו בו בנוסף.
  • מניעה מקדימה של היווצרות כתמים, באמצעות שימוש בתכשיר מעכב יצור מלנין.
דילוג לתוכן