איך תראי בעוד 20 שנה?

אנו חיים בעידן שבו הגיל כבר פחות קובע.
בנות ה-50 יכולות להיראות בגיל 40 ופחות, ובנות ה-40 דומות יותר לבנות 30 מהדור של הורינו…
בחלקו – בגלל שאכן בני הדור הקודם נראו מבוגרים לגילם (כמובן הכל מזווית הראייה שלנו). אבל בחלקו זה בגלל אמצעים שקיימים כיום, ולא היו קיימים אז.
ההשקעה בטיפוח ויופי לא תמיד מצריכה תקציב גדול. אבל היא תמיד מצריכה מחויבות לתהליך, וגם בחירה נכונה. ישנם אמצעים להצערת מראה העור כגון:
• תכשירי קילוף וחידוש מרוכזים ופעילים ביותר. לשימוש בערב ועם הגנה מהשמש.
• תכשירים לשיקום העור תוך כדי הליך החידוש.
• טיפולי מזותרפיה, או יותר נכון: מיקרו-נידלינג – למיצוק, הצערה וטיפול בקמטוטים.
• אמצעים להבהרת כתמי העור הלא-יפים והמבגרים…
• קרמים למניעת התהוות כתמי עור בחשיפה לשמש.
• טכנולוגיות שונות, כגון: IPL, גלי רדיו – לטיפול אינטנסיבי במוצקות העור ובמרקם.
• וכמובן שגם מגוון חומרי מילוי לקמטים וכן הבוטוקס שמרפה שרירים ומסייע בקמטי הבעה בחלק העליון של הפנים.
כל אלה ועוד, הם אמצעים שקיימים הן בקליניקות והן במכוני קוסמטיקה העובדים בשיטות מתקדמות לחידוש העור. אלה הם אמצעים חדשים, שלא היו זמינים בדורות של הורינו. הם פרי פיתוח של כעשר השנים האחרונות, והם הולכים ומשתכללים.
ובינתיים…
קבלי 10 טיפים לעור יפה ובריא:
  • הימנעי מחשיפות ממושכות לשמש בקיץ. הצבע השזוף אמנם מחמיא, אך נזקי השמש הם נרחבים וכמעט-מפחידים! החל מהופעה מוקדמת של סימני הגיל, יובש בעור, חיספוס, כתמים וקמטוטים ועד להתפתחות של סרטן העור.
  • בעת היציאה החוצה, בימי הקיץ החמים, השתמשי במסנן קרינה עם SPF של לפחות 30. בארצנו החמה, פחות מזה יהווה הגנה לא-מספקת. בידקי שבמסנן הקרינה יש גם הגנה כנגד קרני UVA. אלה הן הקרניים הגורמות להזדקנות העור, כתמים והתפתחות סרטן העור. המספר הכתוב ליד ה-SPF מתייחס להגנה כנגד קרני UVB בלבד. אלה הן הקרניים העלולות לגרום לכוויות.
  • אמצי לך קרם עם נוגדי חמצון. בשמש הישראלית, אנו חשופות למגוון של נזקים לעור. חלק מן הנזקים יכולים נוגדי החימצון לתקן. ישנו מגוון רחב של קרמים וסרומים שיכולים להתאים למטרה זאת. כדאי להתייעץ עם גורם מקצועי לגבי ההרכב המתאים ביותר לעורך.
  • עשי לך הרגל בריא: בדיקת העור ואבחון שלו אצל קוסמטיקאית מומחית. הבדיקה ניתנת לך חינם, ויכולה להצביע על טיפולים מומלצים שאת חלקם כלל לא הכרת. תופתעי לגלות, עד כמה אפשר לשפר את מראה עורך ולתקן מצבים שכלל לא חשבת שניתנים לטיפול. חלק גדול מהשיפור הזה ניתן לבצע ללא טיפול במכון, ועם התכשיר הנכון לשימוש הביתי בלבד.
  •  תכשירים קוסמטיים מקצועיים, המותאמים לך במכון הקוסמטי, אינם יקרים יותר ממוצרי מדף. הם לעולם לא יימכרו לך בחנויות או באינטרנט, כיוון שההתאמה שלהם מחייבת אבחון מקצועי ומעקב אחר השימוש. מצאת תכשיר "מקצועי" על מדף בחנות? או באינטרנט? הוא לא מרוכז ופעיל מספיק. בחרי לך את הטוב ביותר, והשתמשי בתכשירים הפעילים ביותר שתוכננו לתוצאות מהירות וניכרות.
  • עברת את גיל 30? עורך יפיק תועלת משימוש במרכיב פעיל הנקרא "חומצות אלפא הידרוקסי". אלה הן חומצות המצויות גם בפירות וכן בכמה מסוגי המזון. בעולם הקוסמטיקה משתמשים בהן לחידוש העור . לחומצות המיוחדות הללו יש יכולת לגרום לקילוף עדין (שלא ייראה כמו קליפות, אבל יקנה עור חלק ובוהק יותר) וכן לחידוש כללי של העור. הן מצמצמות נקבוביות פעורות, משפרות מראה של חטטים וצלקות, ותורמות לתפקוד בריא יותר של העור. בכל ריכוז, החומצות הללו גורמות לתוצאות אחרות. בתכשירים, הן מצויות במגוון ריכוזים וכל אחת תוכל לקבל את התכשיר המותאם לגוון העור שלה, למצב עורה, לרגישויות, לסדר היום שלה ועוד. היכן ניתן להשיג? תכשירי חומצות בריכוזים שיכולים לחדש את העור, ניתן להשיג רק במכוני קוסמטיקה. הם מחייבים התאמה אישית לעור, ומעקב אחר השימוש. הם אינם יקרים כלל, ואת תוצאת השימוש בהם רואים כבר בשבוע הראשון! הם מחייבים הימנעות מחשיפה ממושכת לשמש ושימוש במקדם הגנה.
  • כדאי מאד לכלול בתזונה היומית פירות וירקות. להחליף את הקמח הלבן בקמח מלא, ולהמעיט במזון מעובד, משומר ומטוגן. תוצאות התזונה הזאת ייראו על עור פנייך.
  • כדאי מאד להימנע מעישון. נזקי העישון הם עצומים, הן לבריאות הגוף והן למראה העור. עור המעשן נראה אפרורי או צהבהב, דהוי, הוא מתקמט מהר ותפקודו נפגם. לקריאה נרחבת על נזקי העישון לעור, לחצו על הקישור המופיע למטה.
  • מתקרבת לגיל 40? כדאי להוסיף לשגרת הטיפוח את הרטינול. מרכיב עצמתי זה, ידוע ביכולתו לחדש את מראה העור, להגביר את הברק, לתרום ללחות, להחליק את מרקם העור ולתרום לאחידות בגוון. זהו אחד מסוכני האנטי אייג'ינג העצמתיים ביותר המוכרים לנו. ריכוז החומר המתאים לכל אחת נובע ממצב עורה. יש לעבור אבחון עור מקצועי ולקבל תכשיר המותאם אישית עבורך, עם הנחיות שימוש מותאמות ומעקב. השימוש בתכשיר כזה הוא רק בשעות הערב, עם זהירות מחשיפה ממושכת לשמש בתקופת הטיפול. ההקפדה משתלמת: בתוך פחות משבוע, חברותייך ישאלו אותך "מה עשית לעור?"… קשה יהיה גם לך להתעלם מהתוצאות!
  • אויר צח ושמירה על כושר גופני תורמים גם הם לעור הפנים. התעמלות מכל סוג שהוא ממריצה את זרם הדם, מחזקת את כלי הדם ותורמת לחיוניות של העור. לא לשכוח למרוח מקדם הגנה לפני שיוצאים להליכה בשעות היום 🙂
דילוג לתוכן