איך בוחרים קוסמטיקאית טובה?

כולנו רוצות עור חלק ובריא. צעיר למראה, ללא כתמים, נקבוביות פעורות ועוד מיני פגמים לא נעימים… הבשורות הטובות הן, שאפשר לשפר את מראה העור בכל גיל. בכל מצב.
כמו בכל תחום, גם בתחום האסתטיקה והיופי ישנם מומחים. כאלה שלמדו, עוסקים במלאכה באופן קבוע ולמעשה לא מפסיקים ללמוד. בתחום היופי מי שהולכת אתנו יד ביד אל עבר המטרה של עור יפה וחלק, היא הקוסמטיקאית.
אגב, ישנם גם קוסמטיקאים גברים. אבל בגלל שרוב העוסקות במלאכה הן נשים – נמשיך לדבר כאן על "קוסמטיקאית" בלשון נקבה, ויסלחו לנו הגברים הנהדרים העוסקים גם הם במלאכה.
מה בעצם הופך קוסמטיקאית לטובה?
קוסמטיקאית טובה עובדת עם ידע שמקורו במדע. היא הולכת להשתלמויות, כנסים מקצועיים וקורסים ומרחיבה את השכלתה. לומדת על אקנה, על פיגמנטציה, על סימני הגיל, על חומרים פעילים, על טכנולוגיות לטיפול בעור. הידע הזה הוא זה שמאפשר לה להשיג תוצאות טובות. חפשו את התעודות המעידות על כנסים, השתלמויות וקורסים שהיא עברה.
קוסמטיקאית טובה מחזיקה תכשירים פעילים ומרוכזים, כאלה שמביאים לתוצאות מהירות ומדויקות. תכשירים שלפעמים אולי מגרים מעט את העור, בתחילת השימוש, אבל תמיד מביאים לשינוי מהיר בעור.
קוסמטיקאית טובה מחזיקה במוצרים שאינם זמינים על מדפי חנויות או באינטרנט. מצאתם את המוצרים
שהקוסמטיקאית המליצה לכם עליהם – גם בקנייה ישירה? אלה אינם תכשירים מקצועיים.
קוסמטיקאית טובה מחזיקה בתמונות של תוצאות טיפוליות – תמונות לפני-אחרי.
קוסמטיקאית טובה היא כרטיס-הביקור של עצמה. עור פניה מטופל ומטופח. המכון שלה אסתטי ומכובד למראה. היא לבושה בחלוק לבן ועובדת עם כפפות. היא מחזיקה בחומר מקצועי כתוב על כל המוצרים איתם היא עובדת.
עוד בשיחת הטלפון היא תסביר לכם את כל מה שתרצו לדעת על אופן העבודה שלה, על המותגים המקצועיים איתם היא עובדת ועל דרך העבודה שלה.
מיהי הקוסמטיקאית של ביופור ולמה כדאי לך לבחור בה?
ביופור היא חברת הקוסמטיקה היחידה שהוקמה ע"י ביולוגית וחוקרת-עור, על בסיס ידע מדעי ומוכח בשטח. מעל עשור של תוצאות מובילות בענף המקצועי, ומעל 16 שנה של מחקר. מאות אלפי מטופלים בשנה מהווים את כרטיס הביקור של קוסמטיקאית-ביופור.
הקוסמטיקאית של ביופור עוברת הכשרות מקיפות, עם ידע מדעי מעמיק ע"י רונית שגב – חוקרת עור מובילה.
רונית שגב, Bsc, MA מרצה בכנסים, עורכת כתב העת לדרמטולוגיה קוסמטית, כותבת הספר המקצועי "דרמו קוסמטיקה" ומפתחת פתרונות לעור – היא מייסדת ביופור. היא מלווה, יחד עם צוות הדרכה מקצועי, אלפי קוסמטיקאיות של ביופור – לאורך הטיפולים. קוסמטיקאית של ביופור נהנית מליווי מקצועי של הטובים ביותר, עם גב חזק והמון ניסיון וידע. הקוסמטיקאית של ביופור עוברת השתלמויות וקורסים כל הזמן. היא שייכת לקבוצה מובילה של נשות מקצוע הנמצאות בקידמת המדע והידע. והמשתמשות בתכשירים שהוכחו מזה שנים כיעילים ומהירים בטיפול במצבי עור. באקנה, בפיגמנטציה, בסימני הגיל, נקבוביות פעורות, צלקות ועוד.
דילוג לתוכן